S
- Joined
- Aug 15, 2022
- Messages
- 193
- Reaction score
- 121
Abilerim ablalarım bugün sizlere csgo 2 esp kodunu vereceğim ama çalışıyor mu bilmiyorum.
Bilgisayarı tamirciye verdiğim için çalışıp çalışmadığına bakamıyorum size kodu veriyorum.
Visual Studio yardımıyla kodlamayı yapmanızı öneriyorum veya yetkililerden biri denerse çok sevinirim. Araştırmalar sonucu buldum.
Not: Csgo 2 esp kodu C++ dilindedir belirtmek isterim.
Kod;
#include <Windows.h>
#include <iostream>
#include <ctime>
#include <chrono>
#include <vector>
#include <d3d9.h>
#include <d3dx9core.h>
// GetClient.cpp içerisinden gelen struct'lar
struct Entity {
DWORD health;
DWORD armor;
bool dormant;
bool spotted;
Vector headPos;
Vector feetPos;
};
struct Client {
Entity player;
bool alive;
Vector viewAngles;
};
// Global Variables
LPDIRECT3DDEVICE9 d3dDevice = NULL;
HWND window = NULL;
WNDPROC originalWndProc = NULL;
Client playerInfo;
// Utility Functions
void GetPlayerInformation(Entity& entity) {
// GetPlayerInformation fonksiyonu buraya eklenecek
}
// WndProc function to intercept and handle Windows messages
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam) {
if (message == WM_KEYDOWN && wParam == VK_INSERT) {
// Toggle ESP here
}
return CallWindowProc(originalWndProc, hWnd, message, wParam, lParam);
}
// Initialization function to setup DirectX hook
void InitDirectX(HMODULE hModule) {
// InitDirectX fonksiyonu buraya eklenecek
}
// ESP drawing function
void DrawESP() {
if (d3dDevice == NULL) {
return;
}
d3dDevice->SetRenderState(D3DRS_COLORWRITEENABLE, 0xFFFFFFFF);
d3dDevice->SetRenderState(D3DRS_LIGHTING, false);
d3dDevice->SetRenderState(D3DRS_DEPTHBIAS, 1);
d3dDevice->SetRenderState(
Deneyenler ve denemeyenler için teşekkür ederim
Bilgisayarı tamirciye verdiğim için çalışıp çalışmadığına bakamıyorum size kodu veriyorum.
Visual Studio yardımıyla kodlamayı yapmanızı öneriyorum veya yetkililerden biri denerse çok sevinirim. Araştırmalar sonucu buldum.
Not: Csgo 2 esp kodu C++ dilindedir belirtmek isterim.
Kod;
#include <Windows.h>
#include <iostream>
#include <ctime>
#include <chrono>
#include <vector>
#include <d3d9.h>
#include <d3dx9core.h>
// GetClient.cpp içerisinden gelen struct'lar
struct Entity {
DWORD health;
DWORD armor;
bool dormant;
bool spotted;
Vector headPos;
Vector feetPos;
};
struct Client {
Entity player;
bool alive;
Vector viewAngles;
};
// Global Variables
LPDIRECT3DDEVICE9 d3dDevice = NULL;
HWND window = NULL;
WNDPROC originalWndProc = NULL;
Client playerInfo;
// Utility Functions
void GetPlayerInformation(Entity& entity) {
// GetPlayerInformation fonksiyonu buraya eklenecek
}
// WndProc function to intercept and handle Windows messages
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam) {
if (message == WM_KEYDOWN && wParam == VK_INSERT) {
// Toggle ESP here
}
return CallWindowProc(originalWndProc, hWnd, message, wParam, lParam);
}
// Initialization function to setup DirectX hook
void InitDirectX(HMODULE hModule) {
// InitDirectX fonksiyonu buraya eklenecek
}
// ESP drawing function
void DrawESP() {
if (d3dDevice == NULL) {
return;
}
d3dDevice->SetRenderState(D3DRS_COLORWRITEENABLE, 0xFFFFFFFF);
d3dDevice->SetRenderState(D3DRS_LIGHTING, false);
d3dDevice->SetRenderState(D3DRS_DEPTHBIAS, 1);
d3dDevice->SetRenderState(
Deneyenler ve denemeyenler için teşekkür ederim