PHP:
unsigned __stdcall DeviceReset(LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice)
{
if(GetActiveWindow() == FindWindowA("SteamboyGameEngine",0)) // Oyunun Classnamesini Girin.
{
if( !pFontNew )// Aktif Penceremiz Oyun ise ve Fontumuz Yok ise Fontumuzu Oluşturuyoruz.
D3DXCreateFontA(pDevice, 16, 0, 400, 0, 0, DEFAULT_CHARSET, OUT_TT_ONLY_PRECIS, PROOF_QUALITY, DEFAULT_PITCH | FF_DONTCARE, "Tahoma", &pFontNew );
}
else
{
if(pFontNew) // Aktif Penceremiz Oyun Değilse ve Fontumuz var ise Fontumuzu Sıfırlıyoruz Release Kullanılabilirdi Ama Ben NULL Tercih ettim.
pFontNew = NULL;
}
return 0;
}// Bu Bölümü EndScenede Çağırırsanız Resetiniz Tamamlanır.