D
Drenated
Legend Member
- Joined
- Nov 23, 2019
- Messages
- 1,865
- Reaction score
- 1,517
Merhaba bu bölümde bir işletme için internet ortamında strateji oluşturmanın pozitif etkilerini, iyi bir stratejinin nasıl olacağını ve işletmenizin hedeflerine ulaşması için kullanabileceğiniz yöntemlerden bahsediceğiz.
*Hedeflerinize uygun olarak belirlediğiniz stratejiler, işletmenizin ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağınızı anlamanıza yardımcı olur.
İlk adımımız HEDEFİMİZİ net olarak belirlemek. Örneğin ürünlerinizin satışını %30 artırmak veya potansiyel müşteri sayısını artırmak isteyebilirsiniz. Hedefleriniz size takip edebileceğiniz yol gösterir. Hedefinizin gerçekleşmesi için gerekenleri o yolda hayata geçirirsiniz.
İkinci adımımız işletmenizin misyonunu belirlemelisiniz. Misyonunuz fazla uzun olmamakla beraber yalın olmalı.
Üçüncü adımımız Benzersiz Satış Noktanızı belirlemek. Dijital ortamda rakiplerinizden sizi farklı kılan şey budur.
Sizinle aynı sektördeki işletmelere bakın ve sizi onlardan ayıran iyi özelliğinizi bulun ve daha iyi yapmaya çalışın. Örneğin sizi rakiplerinizden farklı kılan özelliğiniz hızlı servis ise bu sizin Benzersiz Satış Noktanızdır.
Bu üç adımdan sonra klasikleşmiş stratejiler mevcut. Onlara da bakalım ve konuyu bitirelim.
İnternet üzerinden satışlarınızı artırmak için daha fazla trafik çekmek işe yarar. Bunun için ücretli reklam verebilir ücreti dijital pazarlama hizmeti alabilirsiniz.
Ürünlerinizle ilgili haberleri sosyal medya ve e-posta üzerinden bildirimler gönderebilirsiniz.
Önemli olan ne yapmak istiyorsunuz onu belirlemek.
*Hedeflerinize uygun olarak belirlediğiniz stratejiler, işletmenizin ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağınızı anlamanıza yardımcı olur.
İlk adımımız HEDEFİMİZİ net olarak belirlemek. Örneğin ürünlerinizin satışını %30 artırmak veya potansiyel müşteri sayısını artırmak isteyebilirsiniz. Hedefleriniz size takip edebileceğiniz yol gösterir. Hedefinizin gerçekleşmesi için gerekenleri o yolda hayata geçirirsiniz.
İkinci adımımız işletmenizin misyonunu belirlemelisiniz. Misyonunuz fazla uzun olmamakla beraber yalın olmalı.
Üçüncü adımımız Benzersiz Satış Noktanızı belirlemek. Dijital ortamda rakiplerinizden sizi farklı kılan şey budur.
Sizinle aynı sektördeki işletmelere bakın ve sizi onlardan ayıran iyi özelliğinizi bulun ve daha iyi yapmaya çalışın. Örneğin sizi rakiplerinizden farklı kılan özelliğiniz hızlı servis ise bu sizin Benzersiz Satış Noktanızdır.
Bu üç adımdan sonra klasikleşmiş stratejiler mevcut. Onlara da bakalım ve konuyu bitirelim.
İnternet üzerinden satışlarınızı artırmak için daha fazla trafik çekmek işe yarar. Bunun için ücretli reklam verebilir ücreti dijital pazarlama hizmeti alabilirsiniz.
Ürünlerinizle ilgili haberleri sosyal medya ve e-posta üzerinden bildirimler gönderebilirsiniz.
Önemli olan ne yapmak istiyorsunuz onu belirlemek.