Arkadaşlar merhaba mobil üzerinden discorda girdiğimde 1 ay ücretsiz nitro gelmiş alayım dedim girdim ödeme yöntemi seç kısmından banka veya kredi kartı ekle dedim ardından içinde para olmayan ininal kartımı yazdım, işlem onaylandı nitro geldi. Fakat ininal mobil uygulamasının işlem geçmişinde hiçbirsey yazmıyor, belki hattımdan çekmiştir diye girdim fakat Vadofonedende herhangi bir para çekilmemiş bunun olayı nedir? Zaten Discord deneme nitrosu için kartta doğrulama için 1 dolar olması lazım fakat yoktu gene çekti