Yeniden başlatın
iOS aygıtınızı yeniden başlatmayı deneyin. iPhone, iPad veya iPod touch'ınızı nasıl yeniden başlatacağınızı öğrenin.
Ardından yönelticinizi ve kablolu veya DSL modeminizi yeniden başlatın. Yönelticinizi veya modeminizi yeniden başlatmak için fişini çıkarın ve tekrar takın.
Tüm aygıtları yeniden başlattıktan sonra sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
Hâlâ bağlanamıyor musunuz?
Ağ Ayarlarınızı sıfırlayın: Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla'ya dokunun. Bu işlem, daha önce kullandığınız Wi-Fi ağlarını, parolalarını, hücresel ayarları ve VPN ile APN ayarlarını da sıfırlar.
iOS aygıtınızı yeniden başlatmayı deneyin. iPhone, iPad veya iPod touch'ınızı nasıl yeniden başlatacağınızı öğrenin.
Ardından yönelticinizi ve kablolu veya DSL modeminizi yeniden başlatın. Yönelticinizi veya modeminizi yeniden başlatmak için fişini çıkarın ve tekrar takın.
Tüm aygıtları yeniden başlattıktan sonra sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
Hâlâ bağlanamıyor musunuz?
Ağ Ayarlarınızı sıfırlayın: Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla'ya dokunun. Bu işlem, daha önce kullandığınız Wi-Fi ağlarını, parolalarını, hücresel ayarları ve VPN ile APN ayarlarını da sıfırlar.