Eklenmesinin veya eklenmemesinin bir mantığı yok .
Oyun yöneticileri aşırı sert iyice oyunu pay to win yaptılar oyun çöp olmuş .
Eski oyuncular olsun bunlar neden bahsediyor deyip merak edip oynamaya başlayanlar olsun , kısaca para vermeden oynamaya çalışanlar zor oynuyorlar veya bırakıyorlar .
Ayrıca Red ban atıyorlar bu konuda aşırı sorun çıkartıyorlar red ban açılmıyor , diğer yöntemlerle açılması uzun sürüyor ve birçok işlem yapmak zorunda kalıyorsun.
İyi Günler
