Knk şimdi ölümsüzlük olduğu için 7 milyar insan katlaya katlaya çoğalırdı,kıtlıklar başlardı ama ölümsüz olduğumuz için açlık ve susuzluk hiç bir tehdit oluşturmazdı. Ayrıca sadece insanlar ölümsüz olacağı için hayvanların, bitkilerin,gezegenlerin,yıldızların ve hatta galaksilerin ölmesini, birbiri ile çarpışmasını ve neslinin tükenmesine şahit olurduk.