Ölüm Diye Birşey Olmasaydı Dünyada Neler Olurdu?

LucKRaso

Confirmed Memb.
Katılım
26 Ağu 2022
Konular
2
Mesajlar
54
Tepkime puanı
1
Kötü Mü Olurdu İyi Mi Olurdu?
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Meraklığımdan Sonrdum Yanlış Anlamayın
 

SneaxDev

Super Member
Katılım
19 Eyl 2022
Konular
3
Mesajlar
153
Tepkime puanı
1
Knk şimdi ölümsüzlük olduğu için 7 milyar insan katlaya katlaya çoğalırdı,kıtlıklar başlardı ama ölümsüz olduğumuz için açlık ve susuzluk hiç bir tehdit oluşturmazdı. Ayrıca sadece insanlar ölümsüz olacağı için hayvanların, bitkilerin,gezegenlerin,yıldızların ve hatta galaksilerin ölmesini, birbiri ile çarpışmasını ve neslinin tükenmesine şahit olurduk.
 
Üst