orb walker açmak isterken localhost server mi açtım ?

Tahacik123123

Super Member
Katılım
18 May 2021
Konular
16
Mesajlar
167
Çözümler
1
Tepkime puanı
12
Konum
jupiter
CapsLock açık konu açmak veya mesaj yazmak yasaktır
BU NEDİR BÖYLE RESMEN CPUNUN YARISINI KULLANAN BİR HİLE SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA CMD ÜZERİNDEN AKTİF OLUYOR VE SADECE OTOMATİK KİTE ATIYOR BUNUN NE OLDUĞUNU GERÇEKTEN ŞUAN MERAK EDİYORUM EN İYİ SCRİPTLER BİLE BÖYLE SİSTEM ZORLAMIYOR BUNU LÜTFEN BİR HAKARET OLARAK ALGILAMAYIN BEN SADECE NEDEN BU KADAR AĞIR ÇALIŞTIĞINI MERAK ETTİM
 

Ekli dosyalar

  • 1768073825982.png
    1768073825982.png
    816.9 KB · Görüntüleme: 11
Çözüm
İşlemciniz yeni nesil değil veya bu gerçektende anormal bir kullanım. Ben dahi kullanırken %10 dan fazlasını geçmiyor. Muhtemelen lobide bug var ve loopa dönüp işlemciyi yoruyor bu sebepten orbwalker tuş seçim ekranında bekleyin, oyun açılınca başlatın.

Osderda

>.....
Admin
Katılım
19 Eyl 2019
Konular
50
Mesajlar
3,365
Çözümler
842
Tepkime puanı
7,385
Konum
X399+WF3 Kadıköy, İstanbul
Web sitesi
osderdadev.com
İşlemciniz yeni nesil değil veya bu gerçektende anormal bir kullanım. Ben dahi kullanırken %10 dan fazlasını geçmiyor. Muhtemelen lobide bug var ve loopa dönüp işlemciyi yoruyor bu sebepten orbwalker tuş seçim ekranında bekleyin, oyun açılınca başlatın.
 
Çözüm

Swonx

Active Member
Katılım
13 Ara 2020
Konular
1
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
BU NEDİR BÖYLE RESMEN CPUNUN YARISINI KULLANAN BİR HİLE SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA CMD ÜZERİNDEN AKTİF OLUYOR VE SADECE OTOMATİK KİTE ATIYOR BUNUN NE OLDUĞUNU GERÇEKTEN ŞUAN MERAK EDİYORUM EN İYİ SCRİPTLER BİLE BÖYLE SİSTEM ZORLAMIYOR BUNU LÜTFEN BİR HAKARET OLARAK ALGILAMAYIN BEN SADECE NEDEN BU KADAR AĞIR ÇALIŞTIĞINI MERAK ETTİM
arka plan uygulamaları yüzünden olabilir
 
Üst