Tahacik123123
Super Member
CapsLock açık konu açmak veya mesaj yazmak yasaktır
BU NEDİR BÖYLE RESMEN CPUNUN YARISINI KULLANAN BİR HİLE SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA CMD ÜZERİNDEN AKTİF OLUYOR VE SADECE OTOMATİK KİTE ATIYOR BUNUN NE OLDUĞUNU GERÇEKTEN ŞUAN MERAK EDİYORUM EN İYİ SCRİPTLER BİLE BÖYLE SİSTEM ZORLAMIYOR BUNU LÜTFEN BİR HAKARET OLARAK ALGILAMAYIN BEN SADECE NEDEN BU KADAR AĞIR ÇALIŞTIĞINI MERAK ETTİM