Hocam, öncelikle yaptığın/ yaptığınız hile güzel olmuş ve yararlı bir hile oyuncularımız adına. Ancak, şöyle bir durum var ki: Hile içerisinde sadece esp'nin olması, bir tık kötü olmuş. Gene de en iyisini siz bilirsiniz lakin bu hilenin içerisine legit bir şekilde triggerbot ekleyebilirsiniz, ha forumda var kardeşim neden ekleyelim diyorsanız, forumdakiler doğru dürüst çalışmıyor. Şu devirde zaten dürüstçe adam gibi hile paylaşan insanlar da yok bazı insanlar dışında. Her neyse, dediğim gibi, triggerbot ekleyebilirsiniz, triggerbotun dışında, aimbot da gelebilir. Bu hilede, geliştirdiğiniz hilede, legit aimbot ve rage aimbot olarak 2ye ayrılabilir gelecek aimbot sistemi. Bunun dışında, esp hilesi daha güncelleştirilip güzelleştirilebilir, hani mesela kafa hizasına bir çizgi koyarsınız, sadece esp oynayacaklar, kafa hizasında aimi tutarak oynarlar gibisinden bunu zaten siz genişletirsiniz. Yani güncelleştirebilirsiniz espyi'de.
Moderatör tarafında düzenlendi: