✘ Çalışmıyor RealityCheats Free Cs:Go Hack

Qravedıgger

Sanala Ara Biraz
Ultra Üye
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
572
Tepkime puanı
117
Puanları
43
Konum
RC
notlar.png
Merhabalar Bugün Sizlere RealityCheatsa özel yapılmş Cs:Go Free Hilesini Yayınlıyorum

özellikler.png


- Glow ESP (Health based)
FOV Aimbot with RCS
-Triggerbot

- Bunny Hop
- Skin Changer
resimler.png
Screenshot_49.png
Screenshot_47.png
kullanım.png
Verdiğim Programı Oyunu Açtıktan Sonra Yönetici Olarak Çalıştırın Burdan Ayarlar Çıkcaktır Kendinize Göre Ayarlayın Sonra Oyunu Girin Glov Kendiliğinden Aktif Olur
yazılım.png

Yapımcı:Joule

indir&virüstotal.png
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.

You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.

Bakarsanız Orda GameHack Yazar Zararlı Bir Virus Yoktur!









 
Moderatör tarafında düzenlendi:

ProXy``

Pasif Üye
Katılım
16 Ağu 2019
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll hatası alıyorum. ne yapabilirim?
 

ALBA✟

Pasif Üye
Katılım
20 Eyl 2019
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
1
C++:
#include <Windows.h>
#include <iostream>
#include "MemMan.h"
#include "csgo.hpp"

MemMan MemClass;

using namespace hazedumper::netvars;
using namespace hazedumper::signatures;

struct variables
{
    uintptr_t localPlayer;
    uintptr_t gameModule;
    uintptr_t engineModule;
    uintptr_t glowObject;
} val;

struct ClrRender
{
    BYTE red, green, blue;
};
ClrRender clrEnemy;
ClrRender clrTeam;

struct GlowStruct
{
    BYTE base[4];
    float red;
    float green;
    float blue;
    float alpha;
    BYTE buffer[16];
    bool renderWhenOccluded;
    bool renderWhenUnOccluded;
    bool fullBloom;
    BYTE buffer1[5];
    int glowStyle;
};

GlowStruct SetGlowColor(GlowStruct Glow, uintptr_t entity)
{
    bool defusing = MemClass.readMem<bool>(entity + m_bIsDefusing);
    if (defusing)
    {
        Glow.red = 1.0f;
        Glow.green = 1.0f;
        Glow.blue = 1.0f;
    }
    else
    {
        int health = MemClass.readMem<int>(entity + m_iHealth);
        Glow.red = health * -0.01 + 1;
        Glow.green = health * 0.01;
    }
    Glow.alpha = 1.0f;
    Glow.renderWhenOccluded = true;
    Glow.renderWhenUnOccluded = false;
    return Glow;
}

void SetTeamGlow(uintptr_t entity, int glowIndex)
{
    GlowStruct TGlow;
    TGlow = MemClass.readMem<GlowStruct>(val.glowObject + (glowIndex * 0x38));
    
    TGlow.blue = 1.0f;
    TGlow.alpha = 1.0f;
    TGlow.renderWhenOccluded = true;
    TGlow.renderWhenUnOccluded = false;
    MemClass.writeMem<GlowStruct>(val.glowObject + (glowIndex * 0x38), TGlow);
}

void SetEnemyGlow(uintptr_t entity, int glowIndex)
{
    GlowStruct EGlow;
    EGlow = MemClass.readMem<GlowStruct>(val.glowObject + (glowIndex * 0x38));
    EGlow = SetGlowColor(EGlow, entity);
    MemClass.writeMem<GlowStruct>(val.glowObject + (glowIndex * 0x38), EGlow);
}

void HandleGlow()
{
    val.glowObject = MemClass.readMem<uintptr_t>(val.gameModule + dwGlowObjectManager);
    int myTeam = MemClass.readMem<int>(val.localPlayer + m_iTeamNum);

    for (short int i = 0; i < 64; i++)
    {
        uintptr_t entity = MemClass.readMem<uintptr_t>(val.gameModule + dwEntityList + i * 0x10);
        if (entity != NULL)
        {
            int glowIndx = MemClass.readMem<int>(entity + m_iGlowIndex);
            int entityTeam = MemClass.readMem<int>(entity + m_iTeamNum);

            if (myTeam == entityTeam)
            {
                MemClass.writeMem<ClrRender>(entity + m_clrRender, clrTeam);
                SetTeamGlow(entity, glowIndx);
            }
            else
            {
                MemClass.writeMem<ClrRender>(entity + m_clrRender, clrEnemy);
                SetEnemyGlow(entity, glowIndx);
            }
        }
    }
}

void SetBrightness()
{
    clrTeam.red = 0;
    clrTeam.blue = 255;
    clrTeam.green = 0;

    clrEnemy.red = 255;
    clrEnemy.blue = 0;
    clrEnemy.green = 0;

    float brightness = 5.0f;

    int ptr = MemClass.readMem<int>(val.engineModule + model_ambient_min);
    int xorptr = *(int*)&brightness ^ ptr;
    MemClass.writeMem<int>(val.engineModule + model_ambient_min, xorptr);
}

int main()
{
    int procID = MemClass.getProcess(L"csgo.exe");
    val.gameModule = MemClass.getModule(procID, L"client_panorama.dll");
    val.engineModule = MemClass.getModule(procID, L"engine.dll");

    val.localPlayer = MemClass.readMem<uintptr_t>(val.gameModule + dwLocalPlayer);

    if (val.localPlayer == NULL)
        while (val.localPlayer == NULL)
            val.localPlayer = MemClass.readMem<uintptr_t>(val.gameModule + dwLocalPlayer);

    SetBrightness();

    while (true)
    {
        if (GetKeyState(VK_NUMPAD0) & 1)
            HandleGlow();

        Sleep(1);
    }
    return 0;
}

DEVAMI

 

ALBA✟

Pasif Üye
Katılım
20 Eyl 2019
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
1
+ OLARAK CRACK GİBİ DURUYOR CONSOL KODLAMAK BU KADAR ZOR DEİL YT DEN BAKIP DÜZELTE BİLİRSİN
 

hsylvja

Pasif Üye
Katılım
23 Eki 2019
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
ayarları yapma konusunda bilgi verebilir misiniz
 
Üst Alt