RealUI-Install.rar indiriyorum windows deffenderı kapatıyorum
winrarın içinden setup çıkıyor masa üstüne ayıklıyıp setup`ù kuruyorum
sonra siyah bir şey geliyo onu açıyorum açılmıyor ekrana hiç bir şey gelmiyor arka planda da çalışmıyor
winrarın içinden setup çıkıyor masa üstüne ayıklıyıp setup`ù kuruyorum
sonra siyah bir şey geliyo onu açıyorum açılmıyor ekrana hiç bir şey gelmiyor arka planda da çalışmıyor