Sistem topluyorum yardım

T

trgay

Thread Starter
Ultra Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
317
Reaction score
22
Selamın aleyküm beyler Apu sistem topluyorum böyle bir sistem topladım ileride ekran kartı ve 8 gb daha Alicam şimdilik valorant için yeterlimi toplamda 4960tl

AMD Ryzen 5 5600G Altı Çekirdek 3.90 GHz İşlemci​

Western Digital 240 GB Green SN350 WDS240G2G0C M.2 PCI-Express 3.0 SSD​

Kingston Fury Beast 8 GB 3200 MHz DDR4 CL16 KF432C16BB/8 Ram​

Gigabyte A520M H AMD A520 Soket AM4 DDR4 5100(OC)MHz mATX Gaming (Oyuncu) Anakart​

 
B

BBL Serox

Confirmed Memb.
Joined
Jan 26, 2023
Messages
106
Reaction score
5
knk yeterli ama ekran kartı hemen almalısın 1660ti öneririm
 
G

Gzamix

rqxeny#0222
Super Member
Joined
Aug 16, 2022
Messages
169
Reaction score
5
Knk bilgisayar güzel ama intel işlemci bir bilgisayar öneririm
 
J

jusqi

Moderator
Joined
Dec 6, 2022
Messages
1,668
Reaction score
2,176
Merhaba dostum, sistem güzel fiyatı da uygun fakat apu sistemlerde tam performans alman için çift kanal ram öneririm kesinlikle (4+4) yada (8+8) yapmalısın, 4+4 de pek önermiyorum ileride RAM yükseltmek istersen iki tane RAM değişikliği yaparsın seni zorlar belki, biraz daha bütçe ayırıp bir 8gb daha ram takarsan şuan ki alacağın performansın iki katını alırsın
 
T

trgay

Thread Starter
Ultra Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
317
Reaction score
22
Merhaba dostum, sistem güzel fiyatı da uygun fakat apu sistemlerde tam performans alman için çift kanal ram öneririm kesinlikle (4+4) yada (8+8) yapmalısın, 4+4 de pek önermiyorum ileride RAM yükseltmek istersen iki tane RAM değişikliği yaparsın seni zorlar belki, biraz daha bütçe ayırıp bir 8gb daha ram takarsan şuan ki alacağın performansın iki katını alırsın
Hocam aldığım ram nasıl bilgin. Varmı Rami 16 yapacağım teşekkürler
 
R

Rudiska

Confirmed Memb.
Joined
Feb 23, 2023
Messages
138
Reaction score
4
kanka bütçeden bütçeye değişir eğer ki 13k paran varsa donanım arşivine git ve ordan videolardan dünyanın en iyi fiyat performans bilgisayarını topladım videosuna gir ordaki pc baya iyi valorant 500 fps falan veriyor cidden fiyat performans bir bilgisayar bakmanı tavsiye ederim
 
J

jusqi

Moderator
Joined
Dec 6, 2022
Messages
1,668
Reaction score
2,176
Hocam aldığım ram nasıl bilgin. Varmı Rami 16 yapacağım teşekkürler
İdeal F/P için kullanılır Fury ramleri işini görecektir CL16 değerinde CL15 bulursan daha iyi ama daha fazla para vermeye gerek yok bence aldığın ram senin işini görür
 
B

bbl_anime

Active Member
Joined
Apr 10, 2021
Messages
18
Reaction score
1
knk ekran kartıda al 1050 1080 arasi r
isini goruru
 
T

trgay

Thread Starter
Ultra Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
317
Reaction score
22
İdeal F/P için kullanılır Fury ramleri işini görecektir CL16 değerinde CL15 bulursan daha iyi ama daha fazla para vermeye gerek yok bence aldığın ram senin işini görür
Tavsiyelerin için teşekkürler hocam. ☺️☺️
 
SPAM IS FORBIDDEN!
  • SPAMMERS ARE BANNED FROM THE FORUM AND CANNOT USE ANY OF THE CHEATS
  • For example: thanks, thx, very good, asdqwe, working, ty and so on!
  • For example: Writing the same message over and over. thanks, thx and so on!
  • Copying and copying someone else's message is prohibited.
  • It is forbidden to send messages to increase the number of comments on threads that you have no knowledge of.
  • Write your own opinion when commenting!
  • If you see spam message, please let us know with the REPORT button!

Theme editor

Top Bottom