hocam orada yaşayan birisiyle muhabbetim olmuştu adam Türk milliyetçisiydi ve dediğine göre kendisi gibi çok az insan varmış orada. Oraya giden Türkiye Türklerine çok ırkçılık yapılıyormuş. Yani şöyle bir turistlik kültürel tarihsel bir yere girince 30₺'lik yeri 60'a kitliyorlarmış doğru mu?