Arkadaşlar normalde hile açılıyordu fakat bugün nolduysa açılmaz oldu bana şu hatayı veriyor
Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu devam ı tıklatırsanız uygulama bu hatayı yok sayar ve devam etmeyi dener çıkış ı tıklatırsanız uygulama hemen kapatılır sistem belirtilen dosyayı bulamıyor
Defender kapalı realuıyi sildim yükledim gene aynı hileyi sile tıklıyorum gene aynı hatayı veriyor eğer kodlayıcılar veya yöneticiler görürse yoruma realuınin belgelerini nereye kaydettiğini söyleyebilirmi her silip yüklediğimde girişim otomatik oluyor nasıl çözebilirim bu hatayı ?
Uygulamanızda işlenmemiş özel durum oluştu devam ı tıklatırsanız uygulama bu hatayı yok sayar ve devam etmeyi dener çıkış ı tıklatırsanız uygulama hemen kapatılır sistem belirtilen dosyayı bulamıyor
Defender kapalı realuıyi sildim yükledim gene aynı hileyi sile tıklıyorum gene aynı hatayı veriyor eğer kodlayıcılar veya yöneticiler görürse yoruma realuınin belgelerini nereye kaydettiğini söyleyebilirmi her silip yüklediğimde girişim otomatik oluyor nasıl çözebilirim bu hatayı ?