B
güncel offsets atabilcek biri varmı ?
hocam bu offsetlerin güncel hali varmı sizde peki varsa atabilirmisiniz
constexpr uintptr_t game_instance = 0x1A0; // world + game_instance // TYPE=uintptr_t
constexpr uintptr_t persistent_level = 0x38; // world + persistent_level // TYPE=uintptr_t
constexpr uintptr_t local_player_array = 0x40; // game_instance + local_player_array // TYPE=uintptr_t
constexpr uintptr_t local_player_controller = 0x38; // local_player + local_player_controller // TYPE=uintptr_t
constexpr uintptr_t local_player_pawn = 0x460; // local_player_controller + local_player_pawn // TYPE=uintptr_t (=actor)
constexpr uintptr_t control_rotation = 0x440; // local_player_controller + control_rotation // TYPE=Vector3
constexpr uintptr_t camera_manager = 0x478; //...
link atarmısın hocam banada lazımagam githubda falan güncel olarak bulabilirsin
buraya link atmak yasak diye biliyorum ama atabiliyormuyuzlink atarmısın hocam banada lazım
github link atarmısınız knkmburaya link atmak yasak diye biliyorum ama atabiliyormuyuz
atabiliyoruz hocamburaya link atmak yasak diye biliyorum ama atabiliyormuyuz
atabiliyorsak ozaaman buyrun hocam https://github.com/10HEAD/ValorantOffsetsatabiliyoruz hocam
UWorldState = 0xA0ED580;
UWorldKey = 0xA0ED5B8;
TriggerVEH = 0x1DF1E00;
ProcessEvent = 0x3D799D0;
GetSpreadValues = 0x2C58190;
GetSpreadAngles = 0x33CEBD0;
ToVectorAndNormalize = 0x3A8A230;
ToAngleAndNormalize = 0x3A86A20;
GetFiringLocation = 0x31CD2F0;
FNamePool = 0x9EB5580;
FNamepoolDecryptWide = 0x3B09F90;
FNamepoolDecryptNonWide = 0x3B09F20;
GObjectState = 0x9F103F8;
GObjectKey = 0x9F10430;
SkinChanger = 0x2C8C310 or 0x2BE1110 (not tested)
StaticFindObject = 0x3D8E070;
StaticLoadObject = 0x3D8EB20;
BoneMatrix = 0x5823DD0;
LineOfSight = 0x58520B0;
GetActorBounds = 0x55F5F00;
ProjectWorldToScreen = 0x5971960;
AresOutline: 0x57D2D90;
CharacterMinimapComponent = 0x1198; //same
PortraitMinimapComponent = 0x11A0; //same
Inventory = 0x9A8; //same
CurrentEquipable = 0x248; //same
PlayerCameraManager = 0x478 //same
RelativeLocation = 0x164; //same
RelativeRotation = 0x170; //same
Paylaştığınız link güncellenmiyor hocam 10HEAD zaten gidip UC'den alıyor offsetleri. Güncel offsets istenmiş sen 2 ay öncekini atıyorsun enteresan?atabiliyorsak ozaaman buyrun hocam https://github.com/10HEAD/ValorantOffsets
vallahi aga ben baktım burdan bulmustum bende herturlu guncelledi sizde nasıl güncellenmedikiUPDATE: 07.06.00.983570
C++:UWorldState = 0xA0ED580; UWorldKey = 0xA0ED5B8; TriggerVEH = 0x1DF1E00; ProcessEvent = 0x3D799D0; GetSpreadValues = 0x2C58190; GetSpreadAngles = 0x33CEBD0; ToVectorAndNormalize = 0x3A8A230; ToAngleAndNormalize = 0x3A86A20; GetFiringLocation = 0x31CD2F0; FNamePool = 0x9EB5580; FNamepoolDecryptWide = 0x3B09F90; FNamepoolDecryptNonWide = 0x3B09F20; GObjectState = 0x9F103F8; GObjectKey = 0x9F10430; SkinChanger = 0x2C8C310 or 0x2BE1110 (not tested) StaticFindObject = 0x3D8E070; StaticLoadObject = 0x3D8EB20; BoneMatrix = 0x5823DD0; LineOfSight = 0x58520B0; GetActorBounds = 0x55F5F00; ProjectWorldToScreen = 0x5971960; AresOutline: 0x57D2D90; CharacterMinimapComponent = 0x1198; //same PortraitMinimapComponent = 0x11A0; //same Inventory = 0x9A8; //same CurrentEquipable = 0x248; //same PlayerCameraManager = 0x478 //same RelativeLocation = 0x164; //same RelativeRotation = 0x170; //same
Post automatically merged by the system:
Paylaştığınız link güncellenmiyor hocam 10HEAD zaten gidip UC'den alıyor offsetleri. Güncel offsets istenmiş sen 2 ay öncekini atıyorsun enteresan?
Sizle bizle alakası yok github public bir platform ve paylaşılan proje de gizli değil gördüğün üzere. Kendin de söylüyorsun "bulmuştum" kim bilir ne zaman buldun?vallahi aga ben baktım burdan bulmustum bende herturlu guncelledi sizde nasıl güncellenmediki