Arkadaşlar Skin Changerde ban yeme riskiniz çok yüksek bence hiç denemeyin zaten oyunda ki insanlar da var gidin onlardan isteyin illa atarlar bence yazık etmenin bir anlamı yok
2. Yorumlar da gormustum rc ye güncellemeyle gelir diye bence gelmez gelmiyecek te cünkü kodlaması cok zor olan bir iş ona da uğraşmazlar