kardeşim diyorsun ki legit bir şekilde oyun oynarken ban yedim büyük ihtimalle bir önceki maçlarda belli etmişsindir ve ondan sonra attıgın maçda banı yemişsindir ve yeni hesap açtıgımda da ban yedim diyorsun oda delay ban . Bypass hakkında diyecegim birşey yok eğer ki başkalarıda böyle sorunlar yaşarsa tamam dedigin de haklısın şuanlık kimse bypass gg veya öyle bir konu yorum yapılmadı . Geçmiş olsun