Hwid ban yiyen biri 4 ay boyunca oyuna girmezse ban aciliyor mu ?

kral2132

Active Member
Katılım
25 May 2023
Konular
4
Mesajlar
22
Tepkime puanı
2
Ben hwid ban yedim valoda formlarda çözüm ararken (spoof anakart değişikliği hariç) 4 ay girmediğimde otomatik kalkacak dendi bu doğru mu ?
 

username112

Super Member
Katılım
29 Tem 2022
Konular
7
Mesajlar
177
Çözümler
1
Tepkime puanı
20
Sanmıyorum. HWID ban bildiğin gibi donanımsal bir ban, süresi olan bir ban değil.
 

semihke

Super Member
Katılım
1 Kas 2021
Konular
17
Mesajlar
181
Tepkime puanı
10
Eğer valorant ise ilk baninsa 3 ay 2. İşe 6 ay dostum iyi formlar.
 

minepekka

Ultra Member
Katılım
6 Eyl 2022
Konular
7
Mesajlar
329
Tepkime puanı
5
knk ticket at ne kadar ban yediğini öğren ben 3 kere ban yedim hepsi kalktı
 

CoiTaa

Active Member
Katılım
27 Eki 2022
Konular
2
Mesajlar
39
Tepkime puanı
1
hesap banı açılmaz ancak anakart üzerindeki banın açılır yeni bir hesapla tekrar oynayabilirsin hocam
 

kral2132

Active Member
Katılım
25 May 2023
Konular
4
Mesajlar
22
Tepkime puanı
2
Evet 4 ay içinde kalkıyor cihaz banın
Teşekkürler
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

knk ticket at ne kadar ban yediğini öğren ben 3 kere ban yedim hepsi kalktı
Adamlara 5 tane ticket atım hiçbirine dönüş yapmadılar
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

hesap banı açılmaz ancak anakart üzerindeki banın açılır yeni bir hesapla tekrar oynayabilirsin hocam
Teşekkürler
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

kanka hangi hata kodunu aldin ona gore
Van 152
 

kaosezalis

Confirmed Memb.
Katılım
24 May 2023
Konular
2
Mesajlar
128
Tepkime puanı
2
uygulamanın internet sitesinde giriş yapıp sorgula orda yazması lazım ne zaman kalkacağı veya kaç gün kaldığı
 

WaQuEs

Confirmed Memb.
Katılım
5 Eki 2019
Konular
8
Mesajlar
82
Tepkime puanı
456
Teşekkürler
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


Adamlara 5 tane ticket atım hiçbirine dönüş yapmadılar
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


Teşekkürler
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


Van 152
ben yemiştim aga ticketta atmıştım 3 ay sonra açılacak dediler açıldı
 
Üst