siteye yeni başladım banada nice yıllara o zaman16 yaşımdan beri bu adamların yanındayım. Sitelerinde, dc sunucularında programlarında dolaştım. ya böyle gezinirken bi maziye dalıyorum beKaçak netflixler, Hileler, yasal olup olmayan şeyler. Çok faydalandım buradan. Çocukluğumu ergenlik zamanlarımı sinir stresimi buradan atıyordum resmen. Varmı benim gibi yaşayan birkaç fosil?
![]()
eyw kral darısı başınahayırlı olsun krallll
skjshsjshsj evet sitenin öyle güzel bi yanı varBenim de 2 yıl oldu, valorant hilesi için üşüşmüştüm buraya ama gönlüme bir taht kurdu geçti.
burada yaşlandık beMaşallah nice 5 yıllara eski toprak olmuşsundarısı bize
iliklerime kadar aldım valla, uğrayıp geçelim dedik kalıcı oluverdikeyw kral darısı başına
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:
skjshsjshsj evet sitenin öyle güzel bi yanı varzehiri almışsın
Sağol kardeşim darısı başınaMutlu yıllar