Üniversite mezunu olmak avantajlı bir ayrıcalık mıdır ?

fghjghjkhjgk

Member
Katılım
17 Ocak 2026
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
şahsen ben açıktan okuyorum okul bitince işsiz kalmaktansa iş öğrenmek daha iyi
 

Konan3

Active Member
Katılım
29 Ocak 2026
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
ben 1. sınıf öğrencisiyim ve İYİ bir üniversitede(ilk 10da olsun en azından) okumak bana göre bir avantaj ayrıcalık
 

Cengola44

Active Member
Katılım
29 Ocak 2026
Mesajlar
18
Tepkime puanı
6
Okuduğun bölüm ve senin kişisel yeteneğine bağlı. Sadece üni bitirmek dezavana dahi olur. KPSS de lise kpss sine girmek var bide lisans
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

ben 1. sınıf öğrencisiyim ve İYİ bir üniversitede(ilk 10da olsun en azından) okumak bana göre bir avantaj ayrıcalık
Yeteneklerine de bağlı
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

guzel bir hayat
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:


kesınlikle evetttt
Amaç ne o önemli bence.
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

şahsen ben açıktan okuyorum okul bitince işsiz kalmaktansa iş öğrenmek daha iyi
Katılıyorum.
 

mamican0134q

Active Member
Katılım
1 Şub 2026
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
aym ag a
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

aga sıkıntı oralar
 
Üst