Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
evet birazda futbol konuşalım 4 büyüklerin durumunu görüyorsunuz sizce neden bu durumdalar niye bütçe olarak anadolu takımları onlardan daha geride olmasına rağmen başarılı
Alt Yapı Oyuncularidan Dünya Yıldızı Çıkabilecek Kapasitede Adam Var Fakat 4 Büyükler Çuval Dolusu Paraya Gol Attırmaya Çalışıyor Beşiktaş Nisbeten Almaya Başladı Eğer Kalan 3 Büyüklerde Alır Ise Zamanla Düzelicek
Full Premier League izliyorum en kötü takımları bile 4 büyüklerin maçından daha heyecanlı çünkü sürekli defansda paslaşıyorlar hiç şut yok, attıkları golde pas ile falan giriyor