Neden Hile Yapmaya Başladınız

nane2727

Banned Member
Katılım
17 Kas 2022
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
hilelere çok gıcık olduğum için
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

hileler oyun bozucu sinir oldduğum için
 

steyle6163

Confirmed Memb.
Katılım
17 Kas 2022
Mesajlar
51
Tepkime puanı
3
param ile hileye yenik düşeceğime hile ile hileyi yenerim daha iyi
 

Eren771

Confirmed Memb.
Katılım
4 May 2025
Mesajlar
52
Tepkime puanı
0
Oyunda pay to win dengesizliğinden sıkıldım, biraz da eğlence ve meraktan hile denemeye başladım
 

aurorare

Legend Member
Katılım
2 May 2021
Konular
4
Mesajlar
1,006
Çözümler
2
Tepkime puanı
64
çünkü hile yapanlarla tanıştığımda sinirleniyorum, bu yüzden ben de kullanıyorum
 

aimneocyt

Confirmed Memb.
Katılım
29 Tem 2025
Mesajlar
61
Tepkime puanı
0
çünkü eğlenceli :) hile kullanmanın amacı yok keyfi bir eğlencedir.
 
Üst