Hile Açarken Dll hatası alıyorum çözüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ArdaKaan0674

Super Member
Katılım
17 Nis 2021
Konular
5
Mesajlar
151
Tepkime puanı
8
virus koruması crackinizi silmis
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

windows güvenliğini kapat ve yeniden yükle ve kur çalışır.
 

Bandit

üreten biziz yöneten de biz olacağız
Super Member
Katılım
29 May 2022
Konular
10
Mesajlar
196
Tepkime puanı
6
.dll dosyasını hilenin kurulu olduğu klasöre at. olmadıysa System32 klasörüne at.
 

miracekiz

Super Member
Katılım
15 Ağu 2021
Konular
2
Mesajlar
157
Tepkime puanı
7
Ne alakası var yorum kasmak için saçma yorumlar yazmayın yardımcı olmuyorsunuz.
ne demek ne alakası var windowsun ayarlar kısmından bilgisayarı sıfrla yaptığın zaman dller sıfırlanmıyor ve üst üste binebiliyor oda bu hatayı doğurabiliyor format herşeyi sıfırlıyor ve hata çözülüyor birşey bilmeden ne konuşuyorsun
 

Imhotep

Legend Member
Katılım
14 Ağu 2020
Konular
40
Mesajlar
1,174
Çözümler
5
Tepkime puanı
213
ne demek ne alakası var windowsun ayarlar kısmından bilgisayarı sıfrla yaptığın zaman dller sıfırlanmıyor ve üst üste binebiliyor oda bu hatayı doğurabiliyor format herşeyi sıfırlıyor ve hata çözülüyor birşey bilmeden ne konuşuyorsun
1653931177021.png
Hile açarken dll hatası alıyor eyer ki anlama kıtlığı varsa doktora görünmenizi tavsiye ederim iyi akşamlar.
 

miracekiz

Super Member
Katılım
15 Ağu 2021
Konular
2
Mesajlar
157
Tepkime puanı
7
Ekli dosyayı görüntüle 16230
Hile açarken dll hatası alıyor eyer ki anlama kıtlığı varsa doktora görünmenizi tavsiye ederim iyi akşamlar.
anca boş yapıyorsun oyunda dll hatası hilede dll hatası ne farkeder bu adam dll hatası alıyor değil mi sonuç olarak bende bunu formatın çözebileceğini söylüyorum ne tatava yapıyorsun ?
 

Imhotep

Legend Member
Katılım
14 Ağu 2020
Konular
40
Mesajlar
1,174
Çözümler
5
Tepkime puanı
213
anca boş yapıyorsun oyunda dll hatası hilede dll hatası ne farkeder bu adam dll hatası alıyor değil mi sonuç olarak bende bunu formatın çözebileceğini söylüyorum ne tatava yapıyorsun ?
Öncelikle konuşma şekline dikkat et arkadaş vc_redistx86 ve vc_redistx64 yüklerse sorun çözülecek format at diyorsun boşu boşuna format attıracaksın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst