Merhabalar Reality Mod larına sorum.

onurprotr31

Super Member
Katılım
12 Ocak 2022
Konular
22
Mesajlar
177
Tepkime puanı
52
modlarcığım, bence rust makrosunu gelen geçen kullanamasın bi rank olsun bea confirmed rank+ olursa müqemmel olabilir yani şuanda makrolar 150 200 lira
 

RuLLing

⚔✨𝐑𝐔𝐋𝐋𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐈𝐂𝐇𝐀𝐄𝐋𝐒𝐎𝐍✨⚔
Ultra Member
Katılım
9 Nis 2022
Konular
9
Mesajlar
420
Tepkime puanı
35
Konum
Turkey/Antalya
Eğer Daha İyi Makro Gelirse İstediğin Olur Şu Anki Standart
 

onurprotr31

Super Member
Katılım
12 Ocak 2022
Konular
22
Mesajlar
177
Tepkime puanı
52
evet yazın arkadaşlar kurucu görene kadar devamm...
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Eğer Daha İyi Makro Gelirse İstediğin Olur Şu Anki Standart
ama şuanda sanala bak bakıyım standartı bile paraı bilader bence lmalı active member bile olsa olmalı yanşi adamlar uğraşsın sizin emek verip yaptığınız hileleri bedavay kullanıcak değiller onlarda emek harcamaları lazım doğru konuşmuyormuyum ?
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

rust için
 

Tinkie

Confirmed Memb.
Katılım
1 Ocak 2022
Konular
4
Mesajlar
55
Tepkime puanı
0
mantıklı olabilir ama bu seferde alt ranklardaki kullanıcıların kullanaileceği az hile seçeneği kalıyor.
 
Üst