Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ReaUI Loader her başlatışımda onaylama istiyor. Bu reklam izle muhabbeti falan her çalıştırışımda oluyor. Normalde de oluyor mu yoksa bende mi srun var bi sormak istedim.
gunde 1 kez reklam onayı yapıyorsunuz 00:00 dan sonra sıfırlanır modem kapanmadıgı surece gun ıcınde bırden fazla reklam onayı yapmazsınız modem resetleme ıp degısme gıbı bırsey olursa reklam gecme tekrar gelır
gunde 1 kez reklam onayı yapıyorsunuz 00:00 dan sonra sıfırlanır modem kapanmadıgı surece gun ıcınde bırden fazla reklam onayı yapmazsınız modem resetleme ıp degısme gıbı bırsey olursa reklam gecme tekrar gelır