Monster notebook kullanıyorum bios u 0.3 den 0.5 yapmıştım. bugün de 0.5 den tekrar 0.3 e düşürdüm. yani düşürmeye çalıştım ve başarılı olduğumu anlayamadım. bilgisayarın bios uefi ekranına geldiğim zaman orada bios versiyonum 0.3 olarak görünüyor. ama bilgisayarı açıp komut yerine "wmic bios get smbiosbiosversion" yazdığım zaman bios sürümümün 0.5 olduğu yazıyor. aynı şekilde "çalıştır" kısmına dxdiag yazarak da bilgisayar özelliklerine bakınca 0.5 yazıyor. ama bilgisayarın UEFİ BİOS ekranında 0.3 yazıyor. lütfen yardım edin. (SAÇMA SAPAN YORUM KASMAK İÇİN BİLMİYORUM FALAN YAZMAYIN BİLEN YARDIM ETSİN)