arkdaşlar 150 olana kadar şunu fark ettim her konuya değil istediğim konuya istediğim gibi fikir yazdım canım sıkıldıkça yorum yapmasam bile okuduğum baktığım konular oldu bence 150 olduktan sonra da devam edin sohbet etmek gibi düşünün sohbetiniz bol olsun iyi günler