arkadaşlar merhaba
buraya yazmamın nedeni sizden fikir almak annem ve babam boşanıcaklar şuan ağlayarak bunları yazıyorum çünkü benim aklımda herşey çok farklıydı düzgün bi işte çalışıyorum kendimi geliştriip dükkan açmayı hayatımızı güzelleştirmeyi planlıyodum kardeşim var daha 10 yaşında...