Merhaba arkadaşlar 1600 saatlik ve 5 yıllık Cs-go hesabıma overwatch ban yedim. Zaten o kadar tiksinmiştim ki artık arada sırada giriyordum oyuna. Ban yiyeli 16 gün olmuş yeni farkettim. Komik olan durum şu;
Son 8 maçın 2 si hariç diğer hiçbir maçımı kazanamadım. Zaten son 20 maça bakabilsemde...