cs

  1. Teodora

    CS:GO Orbit Premium (Dll Halinde)

    Selamlar :kalppp: Konu daha önce paylaşılmış ama, o konu da çok fazla yapamayan kişi olmuş, bu konu da size dll dosyası olarak vereceğim. https://realitycheats.com/threads/orbit-premium-kirek-by-rolesional.29725/ :kullanim: Buradan injektör'ü indirin, yönetici olarak çalıştırın otomatik olarak...
  2. L

    csgo overwatch şu anda aktif mi

    sitede böyle bir bilgi okudum da acaba doğru mu? valve cs 2 ile uğraştığı için overwatch yok ve çok da ban atmıyorlar diye bir şey demişti arkadaş yanlış hatırlamıyorsam. tam bilgisi olan var mı?
  3. L

    csgo ezglobal açıp oyuna girince 1v1 yerine atmıyor

    izleyici olarak kalıyorum daha sonra da ban yiyorum bunu nasıl çözebilirim arkadaşlar önce csyi açıp sonra hileyi açıyorum ondan mı kaynaklı acaba daha ilk defa çalıştırdım
  4. canwqxw

    cs go orbit preumum

    merhaba cs go orbit pre model dosyasını cs dosyasına atınca cs siyah ekran kalıyor neden dosyaları baştan yükledim olmuyor cözüm yolu lazım
  5. martinocraft

    cs ban yermiyim

    cs de premium aldım hileyi açsam legit oynasam ban yermiyim
  6. noply

    EZ global bozuk

    Hileyi açtıktan sonra maçta takım seçemiyorum üzerine geliyorum tıkladığımda tıklanmıyor arayüzde kapalı anlamadım yardım edebilecek varmı?
  7. canwqxw

    Cs go orbit preumu

    Selamun aleykum gencolar orbit hilesini kullanırken beni bir anda oyundan atıyor neden acaba sebebini bilen varmı
  8. canwqxw

    Cs go seckin

    Arkadaşlar benim şimdi bir hesabım var o hesapta ful hileli oynadım. ben gidip şimdi o hesaba seckin alsam önceden reportlayan kişiler yüzünden ban yermiyim?. acıklıyabilmişimdir umarım
  9. canwqxw

    oyun yatırımı altın yatırımı

    selamun aleyküm gencolar size bir sorum var şimdi ben bayram harçlığımı topladım. cs go seckin almayı düşünüyorum aldıgımdan itibaren gelen kasalar ilede paramı cıkarmak istiyorum 1.secenek bu 2.secenek ise başka birşeye altın veya herhangi bir yatırım yapmak bu konuda bana yardımcı olurmusunuz...
  10. D

    CSGO ağına bağlanılıyor hatası

    Csde böyle bir hata alıyorum ağına bağlanılıyor hatası nasıl düzeltebiliriz acaba
  11. Qwertyyy

    Cs 2 hile çalışmaları başladımı?

    Herkese selam arkadaşlar ben cs 2 çıktığında hile açmak istiyorum reality cheats hileyi yapmaya başlamışmılardır?
  12. garadenizlu

    Valarantmı cs2 mi

    Valarantmı cs2 mi
  13. P

    Csgo Hile ile alakalı bir soru

    Csgo'da açtığı hile yüzünden Steam'de ki hesabım banlanır mı?
  14. Teodora

    Tarayıcıdan Cs 1.6 Oynamak

    Selamlar, Tarayıcı üzerinden olduğu için, gecikmeler & takılmalar çok fazla olacaktır. TIKLA
  15. omrfrkcnmr1

    cs go hile kapanmıyor

    hile ekranı nasıl kapanıyor
  16. Teodora

    Cs 1.6 Hile ile Oynuyamıyorum & Oyunum Çöküyor [Çözüm]

    Selamlar, Bununla ilgili çok fazla konu gördüm ve bu konuyu açma gereksinimi duydum. Çoğu kişi hileyi başlattığı zaman, her şey doğru düzgün gitse de, her hangi bir sunucuya girdiği zaman oyun çöküyor(takım seçme ekranın da.) 1. Çözüm Çözünürlük Ayarı Çözünürlük ayarım; 640x480, 720x576...
  17. K

    realui hileleri ekran kartına zarar veririmi ?

    dostlar benim arklarım ezglobal cr4ck ekran kartına zarar verir dediler doğrumu ?
  18. F

    cs 2 hile gelirmi ?

    cs 2 hile gelmseinin katkısı çok olabilir
  19. RageTheChaos

    Counter Strike 2

    acaba cs 2 çıkınca hile çıkacakmı ?
  20. Legandary61

    Cs 1.6 kod 740 hatası hakkında bilgi

    bilen varmı cs duragından indirdim kod 740 hatası alıyorum yükleme yapmıyor
Üst