bugun oynarken cs hilesiyle girmeye denedim actım hileyi daha sonra cs yi actım 2 kere bip sesi geldi sanırım ekran kartı reslendi daha sonra direk hile kapandı 5 kere denedim sürekli aynıları yasandı ne yapmam gerekiyor ?
yada sizdede aynı sorun var mı ?