Dostlar selam, sizce Galatarasay Barcelona maçı ne olur ? Avrupada gol yemeden geldi Galatasaray,Hatta üstüne gol attı ama maalesef ofsayt a düştü . Benim kendi Şahsi düşüncem Galatasaray Kerem den bir tane net gol gelir gibi .
Sizlerin düşüncesi neler ?