Selamlar Gameloop 32 bit indirdim fakat 2 kere tıklayınca açılmıyor. Yönetici olarak başlatıyorum o şekilde de açılmıyor.
Denediğim Çözümler:
1- Pc'ye res atma
2- Sanallaştırmayı açma
3- Görev yöneticisinden kapatıp tekrar açma
Yardımcı olursanız sevinirim