2 gün önce interim kesildiği için oyundan çıkmak zorunda kaldım . 1 gün gibi süreliğine ban yedim sonraki gün oyuna bir daha girdim normal bir şekilde oynadım oyundan falanda çıkmadım. Bu günde oyuna bi gireyim dedim bi baktım kalıcı uzaklaştıma diyo başka hesap açtım. Açtım oyunu bu sefer van...