Beyler merhaba "Sunucu iletisimi Kurulamadi" adi altinda bir hata aliyorum her türlü yolu denedim ama bir türlü beceremedim, bu konuda bilgisi olan, yada daha önce basina gelmis olan arkadaslar, yardimci olur iseniz cok sevinirim alta atiyorum hatayi.