Ne yorum kasma amaçlı ne de troll amaçlı. 11 sınıfım. Normalde manitacılık oynar çoğu kişi hep değişir ama bir yıldır beraberiz. Ciddi ciddi yaşıyorum. En sevdiği erkek kankasıyla her gün dışarı çıkmalar tüm gün wp de aktif olmalar söyleyince de niye darlıyosun kıskanma konuşmam daha diyor. Ama...