hile

  1. emmi27

    şuan aktif çalışan valo esp li hile varmı

    şuan aktif çalışan valo esp li hile var,bi marka vardı sitenin ismini unuttum freeydi hemde varmı bildiğiniz
  2. T

    wolftü latino için bildiğiniz hile var mı(ücretsiz)

    merhaba arkadaşlar wolftü latino sunucusu için kullanabilceğim bildiğiniz ücretsiz bi hile varmı kullanmak istiyorum
  3. O

    wolftü hack soru

    bu hileleri oyun içinde açıyoruz ya oyun bitince falan lobiye gelince kapatmak gerekiyor mu?
  4. T

    Bu hatayı alıyorum

    Ne zaman hile kullansam bu hatayı alıyorum nedenini bilmiyorum Your device ran into a problem and needs to restart 95% complete
  5. T

    Wolftü hack seri ateş i açarmısınız

    Wolftü hilesindeki seri ateş özelliğini açın og Ler gelince base tarıcam ban yesem de bişey olmaz zaten çok hesabım var
  6. A

    wolftü hile inmiyor

    wolftü hilesini ilk defa açıyordum ve indirilirken bir hata oluştu vpn açıksa kapatın olmazsa yöneticiye başvurun diyor vpn falan açık değil indiremiyorum sebebi nedir bunun
  7. O

    FiveM Offset bulma

    direk konuya giriyim bu aşağıdaki şeylerin offsetlerini nasıl bulabilirim aradım ama bulamadım bende burda yardım eden olur diye buraya yazdım yardımcı olursanız çok sevinirim bIsPlayerAiming PlayerAimingAt HandleBullet GameplayCamHolder GameplayCamTarget BoneManager PlayerNetID ConfigFlags...
  8. riathelegit

    vanguard hatası alıyorum fakat kapalı

    cs hilesini başlatırken vanguard hatası alıyorum ama vanguard kapalı vgc de durdurulmuş durumda yardımc olur musunuz?
  9. T

    reklam sayfasında beklenildi

    her seferinde reklam sayfasında beklenildi yazıp öyle kalıyor ne yapmalıyım tekrar tekrar denedım yenıden başlattım antivürüs programı falan yok bütün izinleri verdim ama bi türlü düzelmedi
  10. Riaa

    OFF THE GRID hile isteği

    Merhabalar benim isteğim için uğraşan olursa şimdiden çok teşekkür ederim. Off The Grid oyununda 2 yıl önce easy anticheat olduğu halde bir hile vardı gayet de iyi iş yapıyordu tekrar aynı hileyi denediğimde ise bazı ayarları yaptıktan sonra mesela oyunun dosyalarından...
  11. E

    xr4zz3rs'a nasıl ulaşabilirim

    Başlıktan anlaşılacağı üzere xr4zz3rs'a ulaşmak istiyorum internette ulaşabileceğim bir yer bulamadım yardımcı olabilecek varmı
  12. O

    Valorant trigger bot açılmıyor

    valorant trigger botu başlattım hile başlatılıyor diyor ve kapanıyor cmd vs açılmıyor
  13. M

    hiçbir hileyi başlatamıyorum

    çekirdek yalıtımı kapalı hiçbir anticheat de yok
  14. B

    WOLFTÜ S16437 HATASI ALIYORUM ÇÖZÜM NEDİR?

    Başlıkta belirttiğim gibi sunucuya girerken bu hatayı veriyor. Çözümü var mı? Ne yapmamız gerek?
  15. nyrisbaba

    PUBG MOBİL GAMELOOP HİLE LAZIM

    Beyler bypass test edicegim fakat bedava adam akıllı hile bulamıyorum bazılarında esp var sadece aimbot esp olsa bile kafi adam akıllı bulamıyorum buradakide güncellemede bilenler varsa yardımcı olabilir
  16. hitaesat00

    Pubg Hile Sorunu

    Pubg hilesini başlatıp açtığımda [!!] Crash at addr 0x00007FFDABF85369 by 0x406d1388 -> Please report this issue to DEV. [0] RaiseException [1] RaiseException [2] NVDEV_Thunk [3] NVDEV_Thunk [4] SetDependencyInfo [5] BaseThreadInitThunk Press any key to continue . . . Failed to activate OpenGL...
  17. A

    roblox hilesinde hangi tuşla menüyü açıyorux

    roblox hilesinde hangi tuşla menüyü açıyorux #roblox #hile #roblox #robloxhile
  18. Umtxs

    💎✨ CapWare Roblox External Cheat FREE 2026 ✨💎

    CURRENTLY WORKING FOR THIS ROBLOX VERSION: version-b130242ed064436f TR: Para ile sattığım roblox hilesini paylaşma kararı aldım, müsait olduğum sürece her roblox güncellendiğinde burayıda güncel tutmaya çalışıcam. Şimdiden iyi oyunlar. EN: I’ve decided to share the Roblox cheat that Im...
  19. M

    LOADER AÇILMIYOR İNDİRİLMİYOR

    Merhabalar loader ile hileye bağlanırken 0xc0000005 diye bir hata alıyorum , loaderi sıfırdan indirmeye çalışıyorum indirmiyor bir gariplik var ama çözemedim sizdede bu problemler oldumu ? dün bir problem yoktu 1771533154 + LOADER EKRANI HİLEYİ BAŞLAT DEDİKTEN SONRA DOLUYOR AMA CMD GEÇMESİ...
  20. yldrmustafax

    “Hile kullanan mı suçlu, sistem mi?”

    sizce ne düşünüyorsunuz ?
Üst