öncelikle selamun aleyküm konuyu nereye açıcagımı bulamadım buraya actım h1lede hersey var fakat isim esp taç kaldırma olursa güzel olur taç yüzünden adamların isimlerini ne zaman cıkacaklarını felan bilmiyoruz gelecek özelliklerde taçsiz esp gelirmi ?