ağa mesela menüyü açıyorum hile çalışıyor esp falan ama mesela özelllik açıcam hileden üstüne getiriyorum faareyi açıcam özelliğin ama birazcık altına yanına falan getirmem gerekiyor yoksa tıklanmıyor özelliğie sanki ekran kaymış gibi orayı geçtim esp falan bayya yanlış gözüküyor adamdam tamamen...