Merhabalar loader ile hileye bağlanırken 0xc0000005 diye bir hata alıyorum , loaderi sıfırdan indirmeye çalışıyorum indirmiyor bir gariplik var ama çözemedim sizdede bu problemler oldumu ? dün bir problem yoktu
1771533154
+ LOADER EKRANI HİLEYİ BAŞLAT DEDİKTEN SONRA DOLUYOR AMA CMD GEÇMESİ...