arkadaşlar dün kaykaydan düştüm kol kırığı diye hastaneye gittim başta incilme diye ağrı kesici verdiler aksam üzeri şişti çatlak olduğunu anladım gittim ve tespiti yapıldı alçıya aldilar hareket ederkenki ağrı gitti ama hafif sancılı ağrı devam ediyor daha önce çatlağı olan varsa normal mi ne...