ReaUI Loaderdan gta ve csgo skin hilesi denedim ve arkadan vanguard açıktı ama hiçbir şekilde valorantta hile açmadım ve ban yedim. Vanguardın ReaUI loaderı 3. parti yazılım olarak görüyor olma ihtimali var mı? 2000 tl yatırılmış hesap gitti ve aynı durum arkadaşıma oldu oda benim gibi hile...