açtım real ui yi ne güzel sayacını falan saydı sonra reklam onayı geldi reklama tıklıyorum onaylamıyor tıklıyorum onaylamıyor
arkadaşlar öncelikle şunu belirtmem gerek her hangi bi bir ad blocker yada güvenlik şeyi yoktu windowsun kendi saf korumasınıda kapattım sildim
ama olmuyor anlıyamadım
az...