realtyui uygulamasina gi̇rdi̇ği̇m de hi̇leyi̇ akti̇f etti̇ği̇m de beni̇ oyun açiliyor di̇ye bekleti̇yor oyunu açtiğim zaman antreman yeri̇ne gi̇rdi̇ği̇m de hi̇leyi̇ i̇njec edi̇nce hi̇le klasörü hep böyle oluyor görseller aşağida mevcut
görsel bu oyun i̇çi̇ gözüküyor ama oyunda gözükmüyor...