Ağalar bugün dedem vefat etti dedemin vefat etti saate ben evdeydim beni bi numara aramış arama geçmişinde o numara Kayıtlı olarak gözukuyordu ve kayseri organ yazıyordu( yanlış görmediysem organikte ola bilir) acaba hastane ölüm haberini vermek için mı aradı çünkü babannem mi aramışlar yoksa...