Adminler Oncelıkle Selam Ben 4 5 Gun once left 4 dead ve cs 1.6 hıle paylastım kurallara uyarak nazıkce anlatımla fotograflı bır sekılde paylastım etıketlerıde kodyum baslıkta duzgundu dıer ınsanların paylastıgı gıbıydı ben konuyu actım paylastım ama paylastıgımda konu gelmedı gonderdım ama...