sorun

  1. E

    loaderdaki minecraft hilesi

    Selam ben loaderdaki mc hilesini craftrise da açarken açmassam oyuna giriyor ama açarsam yükleniyor 8 de kalıyor ne yapabilirim hızlı yardım edebilcek varmı
  2. G

    valorant van 152 hatasını çözdüm ama yeniden başlatınca gidiyo

    arkadaşlar sonunda çözdüm bedavaya kendim yöntem buldum fakat bilgisayarı yeniden başlatınca veya oyunu kapatınca hemen ban yiyorum acaba nedeni nedir format attım tarama yaptım hiç virüslü bişey yok ama çıkınca 3.taraf yazılımdan ban yiyorum crackli oyunda yok win 11 den 10 a geçtim yine...
  3. H

    loaderi kurarken bu hatayı alıyorum lütfen yardım edin

    çözüm nedir?
  4. azo

    WOLFTU RC Vip Hack Oyundan Atma Sorunu

    Merhaba, WOLFTU RC Vip Hack hilesinde sorun nedeniyle oyundan atılma yaşanıyor. Konuyla ilgili olarak aşağıda belirtilen hatayı gösteren bir görsel bulunmaktadır. Eğer bu hatayı inceleyerek güncelleme sağlayabilirseniz, kullanıcılar olarak bizler de bu sorunun üstesinden gelme konusunda daha...
  5. enescak565

    woltü hack ile bilgi lütfen:)

    acaba diyorum bu wolftü hack ne zaman günceleniir belli bi tarih verirseniz minettar olurum
  6. S

    İnsert tuşuna basınca 1 yazıyo

    Arkadaşlar laptop kullanıcısıyım Insert tuşuna basınca 1 rakamı çıkıyor ne yapmalıyım
  7. J

    pubg mobile esp sorun

    pubg mobilde bi anda macın ortasında esp gidiyor ve tekrar acmak icin komle en baştan acmam gerekiyor sebebi nedir acaba
  8. BedirHqn

    gta5 yüklerken böyle bir hata

    arkadaşlar şöyle bi hata alıyorum bilgisayarda alan fazlasıyla var ama yüklenmiyor sorun nasıl çözerim youtube baktım çözümü yok yt yazın demeyin
  9. C

    Realy Cheat Reklam Olayı

    Ya reis reklamlar eskiden 24 Saate bir simdi sabah bir kere yapıyom saat aksam 5 gibi reklam var sonra yine saat 12 de var Reklam Düzletin sunu
  10. hedrolayn

    RealuıLoader Hatası

    Arkadaşlar windows 11 pro 22h2 sürümünü kullanıyorum ancak wolftü vip hilesini açtığımda yeniden başlatın olmazsa sürümünüzü yükseltin hatası alıyorum yeniden başlatınca düzelmedi sürümüm zaten yüksek çözümü bilen varmıdır dostlar ?
  11. koffyx1x

    cs2 fps config

    cs2 için fps configi olan varsa atabilir mi
  12. louKS

    twich chat sorun

    twich te herhangi birinin chat ine gittiğimde hesabı doğrulanmış kullanıcılara özel sohbet diyor her yayıncıda böyle telefon numarasını doğruluyorum yine aynı hiçbirşey yazamıyorum yardım
  13. The Ahmet

    Ekranda siyah bölge

    Selamlar google chrome discord kullandğımda ekranın bazı yerlerinde siyah bir bölge gelip hemen gidiyor başka programlardada oluyor bilen varmı?
  14. Qelwinz

    Pubg MObile Configler çalışmıo

    Dostlarım yeni telefon aldım redmi12c obb configi olsun data config olsun çalışmıyor android13 (android 12 ikende aynı sorun vardı) 64bit
  15. O

    Valorant hilesi düzgün çalışmıyor acil yardım ÇÖZÜLDÜ BEYLER EYW

    Arkadaşlar hileyi açıyorum menu geliyor fakat hiçbir işlevi yerine getiremiyorum. İmlecimle mesela aimbot kısmına tıklıyorum açılmıyor ama değişik bir şekilde imlecim aimbot kutucuğunun sağ alta doğru götürüp imlecle anca tıklıyorum ama yinede bir işlevi olmuyor yani dcsi olan varsa ekran açıp...
  16. O

    Beyler nası bu sitede gif olarak pp yapacaz

    Agalar şimdi öncelikle nası haraketli pp yani gif nası yapacaz 1. sorum bu 2. sorum ise bu mesajlarımızın altında bazen video bazen ise yazılar felan çıkıyor bide onu nasıl yaparız şimdiden tşkler
  17. louKS

    left 4 dead 2 menü yazıları gelmiyor

    steam de dosyaları doğrula dedim sildim bir daha indirdim çözülmedi korsa indirdiğimde bu yazı geliyor foto atım
  18. AlfaBurak

    realUl loader sorun !

    neden böyle bi sorun alıyorum
  19. brsxbrs

    Erişim Engeli

    selam arkadaşlar. yaklaşık 5 6 aydır girmiyordum foruma. şimdi açmaya çalıştığımda aşağıdaki yazı çıkıyor. hem chrome da hem operada. varm ı çözümü? Erişim reddedildi. Protected by: DDOS ARMOR
  20. AlfaBurak

    sorunum şudur aradaşlar nicegrama

    nicgrama girişte tel nomu giriyorum fakat sms gelmiyor telegram kulan diyen arkadaşlara duyurumdur telegram kulanmayı bende biliyorum

Theme editor

Top Bottom