sorunu

  1. BedirHqn

    valoda fare hızlı çevirdimmi takılıyor

    beyler valoda fareyi aniden döndürüyorum ve takılıyo refleks atmak istiyorum ama takılıyor farede değiştim sorun aynı nasıl çözerim (ytden bak demeyin ytdede yok varsa link atın boş yorum yapmayın)
  2. BedirHqn

    bimden polosmartın ps4 kolunu aldım oyunda çalışmıyo

    beyler bimden polosmartın ps4 kolunu aldım ama korsan oyunlarda çalışmıyor bunu nasıl hallederim bi yardım edin (oyun sekiro)
  3. upsi dupsi

    Rainbow six siege gecikme sorunu

    Rainbow six oynarken ilk el sıkıntı yok ama 2. maçta bu sorun başlıyor ve bu 3-4 saniye sürüyor 3. maç daha da artıyor lütfen yardım edin.
  4. sekimeko

    Loader düzeldimi

    loader reklam tıklama onaylanmıyor. Acil destek
  5. sekimeko

    Valorant ms sorunu

    Hile açıkken acayip ping çıkıyor ve katlanılamaz bi hale geldi artık ağ sorunu ve ortlamanın üzerinde ping diyor hile açık değilken çok güzel oynuyorum ping sorununu nasıl çözeblirim acil yardım istiyorum yetkililerden
  6. I

    60 fps sabit sorunu

    hile 60 fps'e sabitliyor bunu kapatmanın bir yolu yok mu oyunda kısıtlı değil fps. valorant 1681755440 oyunda fazla fps gösteriyor hilenin fpsi 60 da sabit 144 hz oldugum icin kasıyo gibi gibi gözüküyor oyun
  7. BBL Serox

    cs go alt tab sorunu

    arkadaşlar cs go yu açtığımda alt tab yapınca tıklıyorum ama masa üstü fotoso geliyo oyun gelmiyo lütfen cevaplarken yanıtlayın bide mesaj kasmak için bn bu sorunu bilmiyorum gfln da yazmayın cevabı bilenler yazsın
  8. X

    Valorant mavi ekran

    Valorant mavi ekranını çözümünde kullanılan kodları kullandığımda bazılarında sorun çıktı bu normal mi ?
  9. louKS

    age of history kasma sorunu

    oyuna sistemim yetmekte ama oyun kasıyor nedenini biliyorsanın cevaplar mısınız
  10. H

    hile başlatıyorum hata veriyor yardım !!!

    wolftü hileyi başlatıyorum veri aldıktan sonra kod felan çıktığında bilgiseyar kapanıyor üzgünüm bilgiseyarınız bir sorunla karşılaştı diyor yardım edermisiniz ltfn 1671286088
  11. kalan

    Valorant Mavi ekran Olmuyo Fakat aimbot çalışmıyo

    Selam ağalar Bu gün farklı interner kafeye gittim valo hilesi denemek için bu sfr mavi ekran almadan sorunsuz şekilde çakıştı sorun şu ki hile menüsü geliyor fakat aimbot dışında hepsi çalışıyo çözümlere baktım büyük ihtimal pc yi tekrar başlatcaktım fakat başlatmayı unuttum eğer öylede...
  12. kalan

    VALORANT HİLESİ çalışmıyo

    mrhaba arkadaşlar valo hilesini denemiştm fakat bi sorun ile karşılaştım aldığım sorunu windows doesent sorunu alıyorm yardım lazm
  13. kalan

    valorant windows version doesent sorunu

    valorant windows version doesent sorunu alıyorm yardım lazm
  14. Lwezy

    Valorant Hilesi Hakkında

    Ben hile açtım valoda 1709 sürümünde hwid yemiyorum ama hilesiz oynadığım hesaplarda ban yiyor nasıl düzeltirim yardım edebilecek var mı? NOT : Hileyi saldım herşeyi silip tarama yaptım sildim yani herşeyi.
  15. G

    supermember

    150 yorum actım 15.20 dakka geçti supermember hala gelmedi tahminen ne zaman gelir
  16. omergztp35

    Source Code Kaybolmayan Notify icon sorununa kesin çözüm

    Bazen kullanılan notify icon kaybolmuyor.Buna birden çok çözüm bulabilirsiniz.Benim vereceğim kod bunlardan sadece bir tanesidir ve kesin çözümüdür. Private Sub Form1_FormClosed(sender As Object, e As FormClosedEventArgs) Handles MyBase.FormClosed NotifyIcon1.Visible = False...
  17. oyunplayhd

    Youtube canlı yayın botu izleyici çekmiyor.

    40 50 80 90 gelirlken taş çatlasa 15 oluyor
  18. fazilcan

    RealUi yükleme sorunu

    Merhaba Arkadaşlar RealUi indirdiğim zaman kurulum yapamıyorum. Bana full kurulum dosyası lazım. Nereden ulaşabilirim veya nasıl yükleyebilirim?
  19. M

    Valorant Hilesi Username-Password Sorunu

    Hileyi açıyorum, herşey çalışıyor kullanıcı adı ve şifreye geldiğimde rastgele yazıyorum fakat tekrar soruyor, tekrar giriyorum, tekrar soruyor, bu sorun hiç bitmeden devam ediyor. Nasıl çözeceğim?
  20. Lames

    Visual Studio İnsaller İndirme Yavaşlığı Sorunu

    Indırme Hızım 100 Mbps Olmasına Rağmen İndirme Hızı 250kb/s yi geçmiyor sorun bendenmi kaynaklı yoksa hız limitimi var ?

Theme editor

Top Bottom