Merhaba dostlar elimde bi tpm bypass var hile açarken oyunda tpm hatası vermesin diye kullanıyorum ama programı aktif ettiğim zaman oyunu alta alınca masaüstüm komple donuyor ve fare imleci sürekli dönüyor hiçbirşeye tıklayamoyorum ctrl alt del bile yapılmıyor sizce neden programı aktif ettikten...