herkese selam arkadaşlar ben valodan 3.partiden ban yedım ama hıle kullanmadım ne yapabilirim diğer hesaplarıma falan girebiliyorum sadece ban yıyen hesaba giremiyorum hesap fulldü yardımcı olurmusunuz
boş yorum atmayın veya hayır açılmaz demeyin işe yarar şeyler